9 April -12 Scrap och stämpelmässa i Gävle 5 maj...

Boka redan nu in datumet för höstens
Scrap och stämpelmässa i Gävle
Lördag 29 september 2012


Först träffas vi Lördag 5 Maj.
Här kommer affishen:



Dessa företag kommer till mässan:

* Weralena
* Lilla Handarbetsboden
* Helihak
* Scrapdraken
* Stämpelhuset
* Marikas Vänersborg
* Nettans Scrapbooking4you
* Hannas Pysselstuga



GRATIS Demonstrationer under dagen:

11.30 Masker - Scrapdraken
12.00
Embosspistol, pulver och krympplast - Weralena
12.30 Sizzix maskin - Helihak
13.00
Hur man gör stämplar. Distress/perfect pearl - Helihak
13.30
Siloette Cameo, dataskärmaskin - Nettans scrapbooking4you
14.00 Fina askar med Top score-brädan - Hannas Pysselstuga
14.30
Färgläggning med Promarkers och MCP-teknik - Åsa/asamia
15.00 LillapysselInger visar hur man gör blomsterdekorationer - Nettansscrapbooking4you

Varmt välkomna!!

Kommentarer
Postat av: Pysselsandra

HEJ =)



Förlåt om jag tjatar men gud vad jag längtas till mässan nu!!! Ska bli så kul för det är så länge sedan jag var iväg på någon sådan!!



Ha det bra till dess, många kramar från mig!

2012-04-09 @ 17:43:02
URL: http://pysselsandra.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej!

TACK för att du har lagt upp detta på din blog! Vad glad jag är att jag snubblade in här! Har länge letat efter någon sådan mässa här i närheten. Och förresten, fantastiskt fina kreationer du har gjort! :)



Kram J

2012-04-11 @ 20:40:13
URL: http://madewithlovebyj.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0