15 April -12 Scrap och stämpelmässa i Gävle 5 Maj

Boka redan nu in datumet för höstens
Scrap och stämpelmässa i Gävle
Lördag 29 september 2012


Först träffas vi Lördag 5 Maj.
Här kommer affishen:



Dessa företag kommer till mässan:

* Weralena
* Lilla Handarbetsboden
* Helihak
* Scrapdraken
* Stämpelhuset/Kreativa Ting
* Marikas Vänersborg
* Nettans Scrapbooking4you
* Hannas Pysselstuga



GRATIS Demonstrationer under dagen:

11.30 Masker - Scrapdraken
12.00
Embosspistol, pulver och krympplast - Weralena
12.30 Sizzix maskin - Helihak
13.00
Hur man gör stämplar. Distress/perfect pearl - Helihak
13.30
Siloette Cameo, dataskärmaskin - Nettans scrapbooking4you
14.00 Fina askar med Top score-brädan - Hannas Pysselstuga
14.30
Färgläggning med Promarkers och MCP-teknik - Åsa/asamia
15.00 LillapysselInger visar hur man gör blomsterdekorationer - Nettansscrapbooking4you

Varmt välkomna!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack för fina ord i min blogg. Vad mycket fin jag hittat när jag tittat runt i din blogg. Ha en skön söndag. Kramar Katarina

2012-04-15 @ 10:20:46
URL: http://kattaskarameller.blogspot.com
Postat av: ÅsaJ

Jag kommer! Längtar! Kram ÅsaJ

2012-04-15 @ 18:36:15
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/
Postat av: Tina

Tack för dina rara ord hos mig. Du gör verkligen massor av fina kort! Lyckliga dem som får kort från dig.

Kram

2012-04-15 @ 19:21:12
URL: http://tinascrapbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0