30 April -11 Mässan är på lördag...

Scrap och Stämpelmässa i Gävle Lördag 7 Maj 2011

Öppet: Kl. 11-16
Lokal:Bomhus Folkets Hus, Legenden
KlockarCalles gata
Gävle

Företag:
* Scrapdraken HB
* Dalascrap
* Helihak
* Marikas Vänersborg
* Stämpelhuset
* Lilla Handarbetsboden
* Rena Rama Verkstan
* Maries Scrapstudio

Demonstrationer under dagen:
Kl. 12.30 Lilla Handarbetsboden demar Tim Holtz pappersrosor
kl. 13.00 Maries scrapstudio demar Minialbum
kl. 13.30 Dalascrap demar egengjorda pappersblommor
kl. 14.00 Stämpelhuset demar Sandpappriga core´djunations cardstock, paper soft color, paper pen 3Dlack & glimmer mist.
kl. 14.30 Scrapdraken HB - Bokkort kortvikning

Det finns pizzeria, mataffär och uttagsautomat vid torget som mässan ligger vid.
Tyvärr kommer cafét inne på mässan att hållas stängt.


VÄLKOMNA!

Kommentarer
Postat av: Susy

Vilken mässa!!!!

Tack för att du vill vara med i min Födelsedags Candy!!!!



Blir så glad!!!!



KRAM SUSY

2011-04-30 @ 13:16:04
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com/
Postat av: Charlotta / La Vikinga

Det ser jätteroligt ut och jag önskar jag hade en bil och mycket mer lön än jag fick i slutet på den här månaden så jag också kunde åka till Gävle på en mässa/scrapträff!! Vi fick höra om ditt fina kort hos Zornitsa idag, och jag fråga "Jozie" om det var samma Åsa som jag hade träffat i Avesta...¨



Kram på dig och ha det så bra nästa helg!



Charlotta

2011-04-30 @ 22:04:27
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.com/
Postat av: Linda - Pysselbus

Åhhh! Ser så mycket fram emot mässan! Det ska bli jättekul!



Hoppas du hade en fin valborg!



Kram

Linda



PS Det är bara att fråga på om digisar! Ska vi ta det på lördag? Om du har tid då vill säga! ;-)

2011-05-01 @ 08:59:26
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: maria

Ska bli så kul!!

Ses...

2011-05-01 @ 15:11:17
URL: http://maria-miamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0