22 Maj -10 Scrapträff i lokalen idag....



Idag lyser solen, härligt! Jag ska ha scrapträff i min lokal, och jag längtar redan.
hÄnglar har gjort ett studentpar för länge sen, de släpptes på en av våra första mässor här i Gävle.
Den stämpeln har jag använt här, på ett av mina beställningskort.




Ännu ett kort med studentskan. Papper från ett block jag köpte på rea på Panduro nyligen när jag var till Stockholm. Prisvärt eftersom det var 90 papper i blocket, och det bara kostade 149 kr.




Även här har jag använt papper från det blocket.

Hoppas ni alla får en underbart fin och solig helg.
En fråga - träffas ni och har scrapträffar även sommartid, eller avtar det?
Vi har bestämt att det här är sista träffen innan hösten. Jag hoppas att vi kommer fortsätta ha träffarna även till hösten, för det ger mig så mycket.

Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Underbara studentkort du gjort! Större träffar brukar ha uppehåll över sommaren men jag och de vänner inom stan som ses för pyssel ca 1 gång i veckan brukar ses under sommaren så länge vi inte är bortresta.

2010-05-22 @ 10:15:07
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Christina

snygga studetn kort

Kramen på dig

2010-05-22 @ 11:28:02
URL: http://stinaslillakrypin.blogspot.com
Postat av: Anette

Superfina kort ;o)

Vi är också ett gäng som träffas titt com tätt och scrappar ihop. Vi ska träffas helgen 4-6 juni nästa gång igen. Från fredag eftermiddag till söndag kväll sitter vi, och "hej va det går". Men vi blir fnissiga framåt småtimmarna ;o)





Kram

2010-05-22 @ 19:56:32
URL: http://anettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0