14 Augusti-08 Fler stämplar till salu...



Några Pysselpassionstämplar och lite annat smått och gott. Den lilla fågeln är omonterad och oanvänd, resten är monterade på EZ.
Dessa finns kvar:
* Fågeln
* Flickan m hjärtkjol
* Grattis

Hör av dig på mail: [email protected] ifall du vill köpa nåt.
Förhoppningsvis kommer det in ett kort snart, har tänkt sätta mig en stund o pyssla ikväll.
Det här blir de sista stämplarna jag lägger upp den här veckan - vi får se om jag hittar fler i gömmorna till nästa vecka.

Glöm inte :
Scrap och stämpelmässa i Gävle Lörd.6 September i Bomhus Folkets Hus. Kl. 11-16

Kommentarer
Postat av: ciiccii

Hej, hej!

Åh, jag vill ha de som pussas och nallarna som håller om varanda.

Kul att ses om än på avstånd.

Kramiz

2008-08-14 @ 18:03:41
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0