25 April-08 En vecka kvar till Scrap o stämpelmässan i Gävle...

Nu är det snart dags igen...årets Scrap och stämpelmässa i Gävle.
Nästa helg, lördag den 3 Maj slår vi upp portarna på Bomhus Folkets Hus kl. 11 - 16
Fri entré!!!

Företag som kommer vara med:

*Betrakhta

*Jommaslillakrypin

*Katscrap

*Lilla Handarbetsboden

*Pappersvinden

*Renaramaverkstan

*Scrapbookbutiken

*Scraphönans hobbyverkstad

*Scrapparazzi 

*Stämpelhuset

Demonstrationer under dagen:

kl. 12.00 Silent Setter - Scrapparazzi
kl. 12.30 Distresser - Pappersvinden
kl. 13.00 Bind It All - Scraphönan
kl. 13.30 Krackelering - RenaRamaVerkstan
kl. 14.00 Minialbum m svänghäftare - Pappersvinden
kl. 14.30 Cuttlebug - Lilla Handarbetsboden
kl. 15.00  Promarkers o polyckromos med MPC teknik

Hoppas vi ses där ;0)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å jag hade ju tänkt att jag skulle komma. men plånboken säger att jag måste stanna hemma. Hade vart skoj att åka upp bara för att träffa människor, men jag vet att det inte går. Man kommer ju alltid hem med en del saker.
Jag ska se till att jag använder allt jag har innan jag köper på mig massa nytt.

Vi ses väl kanske på nästa Enköpingsträff.

Lycka till på mässan

// Johanna

2008-04-29 @ 19:33:39
URL: http://www.johannisgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0